Bekende mensen die koffiedrinken

Ik was er al een paar tegen gekomen op Pinterest, maar nu heb ik het bord voor ‘Famous People Drinking Coffee’ gevonden. Ik ben meteen fan. Waarom is het zo leuk? Weet ik zelf eigenlijk ook niet, misschien omdat we ons er dan toch stiekem een beetje aan kunnen spiegelen. Zij horen ook bij de club van koffiedrinkers wij horen daardoor ook een beetje bij hun, de sterren van deze wereld. Hoe dan ook, ik heb een paar van mijn favorieten hier onder elkaar gezet.

Jerry Seinfeld

Ingrid Bergman

Patrick Dempsey

Stan Laurel en Oliver Hardy

Dexter

Frank Sinatra

Barack Obama

Audrey Hepburn

Marilyn Monroe

Zit jouw favoriet er niet tussen? Maak je dan geen zorgen er zijn er nog veel meer op Pinterest.

2 Reacties op “Bekende mensen die koffiedrinken”

Plaats een reactie