SENSEO® belooft meer smaak…en kleur

Schermafbeelding 2016-03-15 om 20.31.38Philips, de maker van de SENSEO® koffiemachines, belooft ons meer smaak met de presentatie van de vernieuwde lijn machines: SENSEO® Viva Café. Het zit ‘m dit keer niet in de pads van Douwe Egberts, maar in de techniek waardoor je er meer smaak uit moet kunnen halen. Bovendien zijn de Viva Café machines ook verkrijgbaar in de nieuwste modekleuren voor het interieur. De SENSEO® dus toch nog maar even niet afschrijven?

Meer smaak

Ik zal je al teveel details besparen, maar Philips heeft met name de manier waarop het water en de koffie met elkaar in contact komen aangepast. “Met het slimme ontwerp wordt voorafgaand aan het eigenlijke koffiezetten de koffiepad eerst bevochtigd met een klein beetje heet water. Dit zorgt ervoor dat de smaakstoffen de tijd krijgen om vrij te komen, voor een maximale koffiesmaak. Daarna zorgt een fijnere verdeling van heet water, vanuit 45 stralen wat voorheen 5 stralen was, ervoor dat de optimale hoeveelheid heet water over de gehele SENSEO® koffiepad wordt verspreid voor een overheerlijk kopje koffie”, aldus de uitleg in het persbericht.


Roxane Rutumalessy, Marketing Manager Coffee bij Philips Benelux:

“Door goed te luisteren naar wat onze gebruikers willen, hebben we onze koffiebereidingsmethode aangepast, zodat de consument een vollere, rijkere smaak kan ontdekken”.

Nieuwe kleuren

Ik citeer nog een keer uit het persbericht van Philips: “Bij SENSEO® streven we er voortdurend naar om ons productaanbod te laten aansluiten bij de nieuwste interieurtrends. Naast de kleuruitvoeringen Red, Deep Black, Star White en Black Titanium is de SENSEO® Viva Café nu ook verkrijgbaar in een aantal pastel- en metallic-tinten, zodat je kunt kiezen uit in totaal tien verschillende varianten. Speelse tinten als Mineral Green (mint groen) en Blue Pavone (petrol) geven je keuken een subtielere en meer volwassen sfeer, terwijl het zachtere Lychee Pink voor een vrouwelijker uitstraling zorgt. Titanium of Silver passen bij een eigentijdse en sobere inrichting, terwijl Rose Copper –geïnspireerd door de koper trend binnen interior design– zorgt voor een elegant appeal”.

Schermafbeelding 2016-03-15 om 20.25.37

28 miljoen

Wist je overigens dat er sinds de lancering in 2001 tot vandaag wereldwijd meer dan 28 miljoen SENSEO® koffiezetapparaten zijn verkocht? Petje af voor ‘onze’ Philips (en DE).

SENSEO® Viva Café.

One Reply to “SENSEO® belooft meer smaak…en kleur”

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s