Starbucks viert Valentijn met Everylove

Starbucks probeert overal een echte Starbucks-ervaring van te maken, niet alleen van het bezoek aan een van hun winkels, maar ook van elke feestdag. Eerder liet ik op deze blog al kerstcommercials van de Amerikaanse koffievriend zien, nu graag aandacht voor hun Everylove-project in het kader van Valentijnsdag.

Met Everylove wil Starbucks dat we elke relatie in ons leven vieren, niet alleen de romantische. Dat doen ze met speciale bekers en een iPhone app en emo-filmpjes over speciale relaties. Kleine waarschuwing erbij: ze zijn wel heel erg Amerikaans emotioneel. Denk aan Extreme Home Makeover, altijd janken dus.



Meer informatie over Starbucks Everylove.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s